Alemany promou el turisme natural pel cel del Montsec

30/07/2021

L’empresa d’Os de Balaguer sortejarà a les seves xarxes socials un lot de productes i un vol amb ultralleuger biplaça d’una hora i mitja de durada, gestionat per l’escola de vol La Serra de Mollerussa

L’empresa familiar Torrons i Mel Alemany d’Os de Balaguer impulsa el turisme natural a través d’un viatge aeri pel cel del Montsec. La iniciativa de la firma es concreta a través d’un sorteig d’un lot de productes (sabó de mel, pack de tres mels monoflorals, mel amb pell de taronja, mel amb gingebre, vinagre de lavanda ecològica, agredolç de moscatell amb mel de taronger, torró dur, mel amb nous i ametlles garapinyades) i un vol d’una hora i mitja de durada amb un ultralleuger biplaça per sobrevolar la serra del Montsec. El sorteig del vol, que gestionarà l’escola de vol La Serra de Mollerussa, es realitzarà a través de les xarxes socials d’Alemany. El vol, que es durà a terme a un 300 metres d’altitud, s’iniciarà i finalitzarà a la capital del Pla d’Urgell i mentre es planeja per la serra del Montsec, es podrà contemplar Os de Balaguer, Algerri, Les Avellanes, Àger, l'embassament de Camarasa, Canelles, Santa Anna, el Montsec de Rúbies, Montsec d'Ares, el Congost de Montrebei i Terradets.

El gerent de Torrons i Mel Alemany, Ferran Alemany, assegura que “la iniciativa respon a la voluntat que tenim de què la gent pugui descobrir i, alhora difondre, el patrimoni natural del nostre territori, en aquest cas des de l’aire, ja que el Montsec, que és el nostre espai, és un àmbit amb el qual estem molt compromesos”. La intenció del projecte, vehiculat a través del concurs, és reivindicar, una vegada més, la vinculació d’Alemany amb un determinat territori i paisatge, com és el cas del Montsec, que té una influència cabdal en l’elaboració de mels i en la producció de torrons de la firma d’Os de Balaguer.
 
 
 
Sobre Torrons i Mel Alemany
 
Empresa familiar de cinc generacions, ubicada al peu del Montsec, al petit poble d’Os de Balaguer (La Noguera). Es dedica a l’elaboració de torrons de forma artesanal i a la selecció de mels en origen arreu de l’Estat espanyol. És l’empresa més premiada en l'àmbit estatal als premis Great Taste Awards, considerats els Oscar de l’alimentació delicatessen. Molt vinculada amb el tercer sector, ocupa 60 persones de Centres Especials de Treball (CET) de les Terres de Lleida, fruit de la seva aposta per la no robotització i la humanització i el seu compromís amb el territori Montsec. El projecte ‘L’Univers Alemany ‘Art, cultura, humanitat’ resumeix els valors de l’empresa, que promou la mel com el dolç natural. Una de les seves apostes és la pol·linització de l’opinió pública amb la introducció de la mel en diferents productes, com en el cas de la campanya #lamelhipintamolt.
Infolleida