Endesa reobre la xarxa d'atenció presencial pels clients de les comarques de Ponent

20/05/2020

Al llarg d’aquesta setmana estaran ja operatius els 6 punts de servei que hi ha a les Garrigues, la Noguera, el Segrià i l’Urgell

Endesa ha reobert al públic la seva xarxa d’atenció al client de les comarques de Ponent, de manera que quedaran operatius tots els punts de servei presencials de la demaració de Lleida després que la setmana passada que es reprengués també l’activitat als centres de l’Alt Pirineu-Aran. Ho fa en línia al pla de desescalada establert per les autoritats arran de la crisi sanitària provocada per la Covid-19 i en totes aquelles regions sanitàries que han passat a la fase 1. És el cas també de la Catalunya Central, Girona, l’Alt Penedès i el Garraf.

 

En concret, la Companyia reprèn l’activitat als 6 punts de servei que hi ha a distribuïts per les comarques de les Garrigues, la Noguera, el Segrià i l’Urgell. Tot i així, s’ha incorporat un sistema de cita prèvia que es recomana utilitzar per a evitar aglomeracions, així com per poder millorar l’atenció a les necessitats d’assessorament de cada client i poder aplicar correctament les mesures d’higiene i seguretat.

Per a reservar dia i hora, els clients que ho desitgin poden demanar cita online a la web d'Endesa Energia o bé a Energia XXI en funció de si es té contractat el mercat lliure o regulat, respectivament (https://citaprevia.endesa.es/citaprevia o https://citaprevia.energiaxxi.com/citaprevia), així com mitjançant les app “Endesa Clientes” o “Energía XXI”. En tots els casos s’haurà de seleccionar la ubicació, tipus de servei i la data i hora de preferència. A continuació, i segons el codi de reserva obtingut, es comunicarà el dia i hora.

Infolleida