Alemany presenta a la Llotja les caixes d’Art i Torró

06/11/2019

Les caixes estan pensades com un regal amb valor social i inclouen torrons i mels amb estrella Great Taste Awards 2019, en què Alemany ha estat l'empresa més premiada

Torrons i Mel Alemany ha donat el tret de sortida avui amb una torronada a La Llotja a la campanya de torró 2019 amb la presentació de les Caixes Regal Art i Torró de col·lecció amb valor social. Aquest any se'n presenten 4 models amb il·lustracions inspirades en les abelles elaborades per persones amb discapacitat de les quatre entitats lleidatanes que treballen per la marca: Ilersis Shalom, La Torxa, Fundació Aspros i l'Estel. 

Les caixes es poden adquirir a les botigues Bo de Shalom de Lleida, al Monestir de les Avellanes, a la Botiga Delsams de Balaguer i a la Botiga OliCastelló de Castelló de Farfanya. També es poden comprar a la botiga d’Alemany i a Cal Pau, a Os de Balaguer.

Alemany ha promogut el concurs "Art Cru Alemany" en el marc del qual tots els artistes de cada entitat han presentat una obra. D'entre totes elles se n'ha escollit una de cada centre, que és la que s'ha estampat a la caixa d'art que aquest any com a novetat a banda de contenir torró també introdueix la mel. 

La caixa està pensada de fet, per ser "un regal dolç amb valor social que pugui adquirir-se tot l'any" tal i com explica el gerent d'Alemany, Ferran Alemany. Conté els productes premiats als Premis Great Taste Awards, els Oscars de l'alimentació delicatessen. De fet la marca d'Os de Balaguer es va convertir aquest 2019 en l'empresa més premiada de l'estat en aquests guardons de reconeixement internacional.

Infolleida