“No som blaus ni roses”, campanya per fomentar la compra de joguines no sexistes

24/11/2017

Amb la campanya es pretén donar consciència de la importància de les joguines en la infantesa, amb l’objectiu de trencar amb els estereotips de gènere

SOCIETAT
Balaguer

Amb l’eslògan “No som roses ni blaus”, l’Ajuntament de Balaguer i el Consell Comarcal de la Noguera han donat el tret de sortida a la campanya de sensibilització per fomentar, principalment durant el Nadal, la compra de joguines no sexistes.

 

La campanya es fomentarà en dues parts, d’una banda en la conscienciació i sensibilització al públic comprador a través de cartells publicitaris. I, per altra banda, una campanya informativa per a comerços amb l’objectiu que, els venedors, puguin informar sobre quin joguet comprar sense importar el sexe al que vagi destinat.

 

La campanya s’ha iniciat en un moment en que Balaguer està sent capital del futbol sala femení, així com també ho serà del tennis taula femení durant el dissabte, una jornada en la que es sumaran a la celebració del Dia internacional contra la violència de gènere.  

Ariadna Sánchez