Torrons i Mel Alemany fa balanç de les ventes de la campanya de Nadal

10/01/2017

Segons Ferran Alemany, propietari de l'empresa, les ventes podrien augmentar entre un 10 i un 15 per cent respecte a les de l'any anterior

Ferran Alemany, propietari de l’empresa Torrons i Mel Alemany, fa balanç de les ventes de torrons obtingudes durant les festes de Nadal. Segons Ferran, ha estat una campanya molt favorable ja que, tot i no tenir l’any tancat, consideren que incrementaran en un 10 o 15 per cent les ventes respecte a l’any passat. Dins d’aquestes ventes, els torrons amb més sortida segueixen sent els clàssics, com serien el torro tou, el dur o bé el crema.

 

Torrons i Mel Alemany, ha optat aquest any per fer una edició limitada de torrons vinculant l’art amb el món de l’aliment. Basant-se en el cel i el paisatge del Montsec, el diferents artistes d’Os de Balaguer han fet el disseny d’aquests nous paquets.

Segons Ferran, l’objectiu d’aquesta edició no es la venta del producte en si, sinó sorprendre als clients amb una visió de futur, de manera que aquests paquets no es quedin aquí, sinó que hi hagi més edicions limitades que vinculin amb el món de l’art. 

 

Tot i l’èxit de la campanya de torrons, l’activitat de l’empresa no es centra solament amb aquests, sinó que pràcticament el 80 per cent de la producció i recaptació prové de productes vinculats a la mel, que prové de diferents territoris, com serien Catalunya, el país Valencià, Aragó o bé Extremadura.

Ariadna Sánchez