Els serveis del Consell Comarcal, marcats per la crisi del coronavirus

22/04/2020

L’activitat s’ha adaptat a la nova normativa, marcada per l’Estat d’alarma, i l’atenció telefònica s’ha convertit en un punt clau. Els Serveis Socials han reforçat algunes de les seves àrees, com per exemple la recollida i repartiment d’aliments 

L’Estat d’alarma ha marcat, en les darreres setmanes, l’activitat dela ajuntaments així com dels Consell Comarcals. A l’ens de la Noguera, l’activitat s’ha adaptat a la nova normativa per tal d’evitar que es vegi afectada la prestació de serveis als ciutadans. En aquest sentit, l’atenció telefònica s’ha convertit en un punt clau. 

 

Un dels serveis que en aquest moments es determina com a més essencial, és l’àrea de Serveis Socials, que ha reforçat el Servei d'Assistència Domiciliària i el de Teleassistència Telefònica, així com s’ha reforçat, també, el repartiment d’aliments. 

 

Pel que fa a la recollida d’aliments, que ha tingut molt bona resposta a Balaguer, es preveu que s’amplii a altres municipis de la Noguera, així com també s’ha obert un compte bancari per fer-hi donacions.

Ariadna Sánchez