Torrons i Mel Alemany fa un balanç positiu de les ventes de torrons

08/01/2018

Dins d’aquestes ventes, els torrons amb més sortida segueixen sent els clàssics, com serien el torro tou o el cremat, torrons amb els que Torrons i Mel Alemany va guanyar el premi “Great Taste”

Tot i que encara falta acabar de fer el balanç final, l’empresa familiar Torrons i Mel Alemany, fa un balanç molt positiu de les ventes de torrons obtingudes durant les festes de Nadal, en les que tot apunta que s’incrementaran respecte a les de l’any anterior. Dins d’aquestes ventes, els torrons amb més sortida segueixen sent els clàssics, com serien el torro tou o el cremat.

 

Torrons i Mel Alemany, ha optat, per segon anys, fer una edició limitada de torrons vinculant l’art amb el món de l’aliment. Basant-se en els sons del Montsec, els diferents artistes d’Os de Balaguer han fet el disseny d’aquests nous paquets. L’objectiu d’aquesta edició, però, no es la venta del producte en si, sinó sorprendre als clients amb la unió del món de l’art i la gastronomia.

 

Tot i l’èxit de la campanya de torrons, l’activitat de l’empresa no es centra solament amb aquests, sinó que pràcticament el 80 per cent de la producció i recaptació prové de productes vinculats a la mel.

Ariadna Sánchez